10 sanningar om mig själv

* Jag är extremt coca cola beroende.
Alltså ni fattar nog inte. När jag inte får cola på ett tag så liksom nästan bränns det i halsen, jag blir oftast sur och så. T.ex. har jag huvudvärk, dricker jag en cola så går det över sen oftast.
Och förresten, det godaste som finns är Coca Cola i bök.



* Jag är inte egentligen så självsäker som jag verkar. Jag är egentligen väldigt osäker på mig själv, det känns som att jag inte duger / inte räcker till.

* Jag saknar Brunte så jag tror att jag dör.




* Jag tycker att magrutor är så grymt hett! Grr. ;)



* Jag HATAR att stå framför många personer och prata, eller bara överhuvudtaget sitta och prata när andra lyssnar.


* Jag gillar inte att shoppa, och när jag väl shoppar så är jag ganska kräsen, haha.

* Jag har inte bra självförtroende eller självkänsla.

* Jag gråter superlätt åt filmer, ni anar inte. Jag gråter verkligen hur lätt som helst åt filmer, men typ aldrig om jag slår mig och så.

* Jag måste alltid övervinna min rädsla, bevisa för mig själv och alla andra att jag kan det.
T.ex, hoppa från 10:an, blir nervös bara jag ser den trampolinen hur högt det är, men skulle någon säga " du vågar aldrig" skulle jag gå upp där och hoppa, hur rädd jag än var. Bara gjort det för att bevisa det för mig själv. Likadant när typ Prince sticker iväg, jag blir inte rädd men osäker - jag måste testa fatta galoppen tills jag inte blir rädd längre.

* Jag får lätt dåligt samvete.


Och detta, är min älsklingsbild haha!




Kommentarer
Postat av: emma.

wow vi har många saker gemensamt!

kände igen mig på alla punkter typ, förutom att jag saknar ju inte brunte & jag gillar muskulösa armar istället för magrutor!

2011-09-28 @ 16:58:00
URL: http://emmalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0