Dag 02 - Det här ogillar jag

Jag ogillar djurmisshandel ! Det värsta som finns ! Såklart gillar jag inte krig o.s.v men det är ju en självklarhet.

När jag ser djurmisshandel blir jag ledsen. Fattar inte hur man göra så mot ett levande djur ? Jag tycker det är lika hemskt som om man skulle göra det mot en människa.



En gång tittade jag på en filmklipp som innhöll djurmisshandel och började seriöst gråta. Har aldrig tittat på ett sådant klipp igen. Klarar inte av det och jag vill inte påminnas om att det faktiskt finns såna sjuka människor som gör sådant mot djur.

Det som stör mig med är när personer skadar djur ''bara för att det är roligt'' Say whaaat ?! De måste ha några MÅNGA fel i huvudet.

Ni får bilder på mina fina djur, vill inte lägga upp några bilder på misshandlade djur..




Kommentarer
Postat av: Linn

jag hatar oxå djurmisshandel det är så hemskt att människor kan göra något sånt:(



btw super fin blogg:)

2011-09-18 @ 19:46:49
URL: http://topteamlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0