Dag 05 – Vad är kärlek?

eftersom jag inte gjorde någon sådan här igår, blir det två idag ! :d

Så, vad är kärlek ? För mig ?

Kärlek skulle jag säga är ett speciellt band mellan två människor. Livet är nog menat att det ska vara två personer som ska genom det, tillsammans. Jag vill iallafall ha någon vid min sida hela livet ut. Vem vill dö ensam liksom ?

Det tror jag inte är så många. Fastän de säger det, tror jag nog de vill ha någon där, som inte ska någonstans. Veta att man inte ska behöva vara själv i livet. Klara sina mål tillsammans med den som står bredvid dig !

Någon som älskar dig av hela hans/hennes hjärta och som du älskar lika mycket tillbaka. Då är det riktig kärlek.
Tror då inte på kärlek när man är 0-13 år. 14, 15 och uppåt, då blir det lite mer ''allvarligare'' på nåt sätt. Man menar det man säger och känner.



Visst, en del bara playar runt, men det märker man ju oftast, ifall man har känt den från innan. Jag antar att man märker med vilket som känns rätt. Det är liksom han/henne man vill ha.


Det är nog min årsikt om kärlek



Kommentarer
Postat av: Linda

vad gör du?:D

2011-09-22 @ 12:32:19
URL: http://www.nattstad.se/LindaLinnros

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0