Dag 09 – Min framtid

Min framtid...? 

Jag vet liksom inte preciiiiis hur jag vill ha det. Det kan man inte veta heller ! :D
Men jag vill ju gärna bo så jag har ett stall och lite ''bonnagrejer'' haha ! Det ska ju vara några hästar, några hundar kanske, katter och så har jag alltid velat ha en minigris, såå det ska också finnas !

Men okej.. lite mer seriöst nu då...

Killen i mitt liv ska ju finnas ♥
Två barn kanske och massa djur. Ska ha ett jobb med djur, helst hästar. Men vet inte vad jag skulle vilja bli i det :s
Vill helst bo kvar här, med min familj och så, meen om killen är för kräsen får jag väl följa med honom ;)

Behövs inget överdrivet av allt liksom, behöver ingen rikdom eller så. Bara jag är lycklig !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0