Dag 12 - Jag som person

Dag 12 - Jag som person
-
-
Jag kan ärligt talat inte beskriva mig själv som person.
Jag är lite olika från dag till dag, från vilka personer jag är med.
Ibland är jag super lugn, ibland kan jag vara lite crazy, ibland kan jag vara superblyg och ibland så kan jag säga vad som helst.
Jag förlåter väldigt lätt - men jag glömmer nästan aldrig.
Jag haaaaaaaaaaatar sånna som playar runt,  håller på med "flera" samtidigt och så. Det är bara, äckligt?
Jag har superlätt att snacka med folk med allting, och de flesta med mig. Det här låter kanske fel, men på ett sätt så känns det bättre att bära lite av andras problem istället för att ta tag i mina. ( När jag har några. )
Fannys förklaring" Men du är ju snäll, pålitig, vad heter det.. ?  just det ja, generös, ja en god vän :D"
Haha, dog lite där. Nej men ah, känner mig stressad så det blir såhär.
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0