Hissar & Dissar !


* Fransk manikyr ! ( Det heter så va ? xd )
Det är snyggt ! :D



* Hissar folk som rider utan bett då och då / Hela tiden!
Hade jag varit en häst, hade jag inte velat gå med bett hela tiden.



* Lädergrimmor och repgrimmor!
Dels så är dem bra, och sen så är dem snygga.

Produktbild Produktbild Produktbild


* Folk som rider med lite starkare bett!
Visst, kan inte påstå att hackamore är ett av de mildaste men det är ett av de enda jag tycker är "bra" att rida med som är starkare.
Om du är duktig, visa det genom att klara av hästen på ett vanligt tredelat/tvådelat utan massa ryck och slit istället för att ta till med starkare bett.
Menar inget illa eller så, men jag skulle iallafall inte rida med ett starkt bett.


ProduktbildProduktbildProduktbildProduktbild


* Folk som inte kan stå för sin egna åsikt!
Gud vad trött jag blir på sånt folk.

* Tyska!
Så grymt tråkigt är det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0