Remember the days

Hejsan!
-
Haha, sorry för seg uppdatering. Skolan var helt okej, sen följde jag, Ellis, Amanda och Fanny med Silvia hem. Vi käkade pizza, gooott!
Sen så stack vi hem till Silvia, spelade lite CS och hade " äkta tjej-snack ;) ".
Sen stack vi och kollade killarnas fotbolltsräning, och ah nördade lite.
Kul dag iallafall, tråkigt väder vilket gör allt lite tråkigare men men, får väl inte klaga. ;)
Imorgon har vi studiedag och då vill jag hinna med massor, ska ut och springa låååångt när jag vaknar. Och rida Prince en lång runda.
Ikväll ska jag sitta och nörda vid datan, så ha det gött!



Gammal bild på några av oss, Fanny lägger förmodligen upp bilder sen. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0