1 månad & 2 dagar

Haha, den 4 april ( för sent, kom på det igår och min mobil är 1 dag försen i datumet, haha ) så hade vi haft Curiosa i en månad!
-
Helt sjukt vad tiden går snabbt!

Känns typ som igår! Haha, första dagen hon kom så kändes det nästan som ett misstag, det var bara massa krångel.
Men jag gillar henne faktiskt, mycket. Hon är bara en sån ponny som jag faller för direkt typ, haha.
Haha, nej jag tror verkligen att hon kommer bli as fin, med tid och träning!
jag vet att jag lovat er bilder men det har liksom inte blivit av.. jag ska försöka fixa det så snart som möjligt!





Sen är hon en miniatyr av Prince, så gulligt! ;)

//Sofie

//Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0