22 - min största rädsla

22 - Min största rädsla
-
-
-
Alltså, min största rädsla, det är faktiskt en svår fråga.
Självklart så vill jag inte att någon av mina nära och kära ska gå bort, men ah.
Men något jag är absolut försiktig till 1000 är när man rider och svänger. Jag är faktiskt livrädd för att gå omkull med hästen, har varit sjukt nära med Prince flera gånger då han bara kan få för sig att ta galopp och sen tvärvända.
Och sen spindlar.
Finns inte ord, jag klarar inte av dem. En stor spindel i mitt rum som jag ser och jag kan inte sova på hela natten.
Sen ska vi väl inte ens tala om hur rädd jag är när jag är ensam hemma och det är mörkt, haha har sett alldeles för mycket skräckfilmer! :(
-

USCH, äckliga kryp!


bläääää :(

//Sofie

Kommentarer
Postat av: emma.

åååh, samma här! ÄCKEL SPINDLAR. och klarar inte heller va ensam hemmma haha :(

2012-04-16 @ 20:16:40
URL: http://emmalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0