24 - Min framtid

24 - Min framtid
-
-
-
Min framtid.. Hmm, jag vill nog faktiskt bli veterinär.
Vill egentligen ha ett överstort stall och ta hand om vanvårdade samt problemhästar, men även andra djur. Synd att det kostar mer pengar än vad det drar in. :(
-
Men back to reality, inga drömmar.
Om många år så har jag förhoppningsvis hittat en kille som jag kommer att gifta mig med. Jag bor i ett hus, och förhoppninsvis så har jag stall och sånt med! :D Och som sagt, veterinär är det som det lutar mest mot. Fast det tar sån jävla tid att plugga vidare bara, haha. Men det är nog värt det.
-
Som sagt, kanske är dags att öppna upp ögonen och sluta drömma, haha?


random bilder, haha.

//Sofie

Kommentarer
Postat av: emma.

hahahahah, söt du är! :D

2012-04-18 @ 14:26:24
URL: http://emmalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0