Curiosa - 26 april

Idag blev det uteritt, mamma hängde med på Prince.
Det var ganska längesen jag red henne faktiskt. Sist var hon jobbig och jag ville strypa henne, typ. Haha, nej men.
Idag så var hon typ 3 saker; hyper, het och en tickande bomb.
Damn, denna hästen kan verkligen inte stå still. Fartdåre!
Men ja, hon var väldigt duktig så men hon ska hela tiden trava, och när hon gör det galopperar och baraa drar.
Men hon lyssnade väldigt fint på skänkeln idag, och det var ju bra! :D Och visst, det är skitkul att hon är pigg och tycker det är roligt, men VARJE gång behöver man väl inte vara som en tickande bomb? Man kan ju chilla .. :D
-
Sen myste jag lite med Lodis. Åååååh, vad jag tycker om den hästen.
-
-
Förresten, ni har ju inte sett några bilder när JAG sitter uppe på Curiosa. Vi red förbi hemma och det blev några snabba bilder men dem blev usla då det började regna och allt.
MEN, det är bättre än inget och om det blir fint väder de närmaste dagarna så ska Fanny förhoppningsvis fota oss så då får ni lite bilder! :)


Och jaaa jag var tvungen att sudda ut mitt ansikte, förlåt, jag vet att det blir så tråkiga bilder.
-
Men ja, detta är ju bara en bild så vet inte om det ser ut så irl.
Men så stor är jag väl inte? Jag menar, i.o.m att hon faktiskt bara är en b-ponny och jag blivit ganska lång, hehe. ;)

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0