Dagens diss

Folk som inte vågar vara sig själva.
Eller, helt enkelt bara inte är sig själva. Och visst, det är klart som fan att man är olika med olika personer?
-
Sitter jag med ett gäng tråkiga personer som håller käften och inte vågar snacka, då är det klart att jag också inte säger så mycket? ( Okej, jag är sån, jag börjar skratta och så för mig själv, men ni förstår principen. ;) )
Men sitter jag med ett gäng som är livligt och så, klart att jag också är det?
Och visst, det är skillnad på om man blir elak när man är med andra och egentligen är jättesnäll. Och jag kan erkänna, det är klart att jag förändras när jag är med vissa ? Jag blir inte elak, men det är klart, sitter jag med några jag verkligen trivs med och dem är livliga, klart att jag blir lite galen då, och om jag sitter med några tråkiga personer som inte lever livet, klart att jag blir lugn och så då? xd
-
Haha, jag är en sån person, jag är ganska så hyper om man säger så. Hehe. Jag skrattar åt mig själv och mina egna skämt så brukar sällan ha tråkigt. Även när personer runt omkring mig sitter och typ sover, haha. Amen jag är sån, jag kan sitta helt ensam och sen börja gapskratta för att jag tänker på något kul. Men elak är jag inte, och om jag säger något så skojar jag alltid och det gör jag säkert att dom vet. ;)
-
Neej, man ska vara sig själv ! :)
Och man kan vara sig själv i olika situationer, sådeså ! ;)


En bild på mig och Fanny, som jag brukar ha fruktansvärt roligt med hehehe ;)

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0