För jag vill hellre känna smärtan än att inte känna dig alls.

Hallojs!
-
Sorry för dålig update, idag och det senaste.
Det lär väl bli lite mer som vanligt nu, antar jag.
Jaja, Laura åkte hem idag! Men jag ska till henne ganska så snart igen, så ja! Tack för dagarna bästa!
Vädret kan gå och dra, blev ingen ridning idag för min del iallafall. Har inte gjort någonting, har varit helt off och seg så har bara varit hemma och slappat.
Det känns som att jag har massvis att berätta, men ändå ingenting.
Ajja, det kommer upp lite inlägg senare, bilder och sånt!



Här får ni bild på världens bäästa godaste sak i hela världen. yyuummie

//Sofie

Kommentarer
Postat av: emelie

b&j är sjukt gott! :D



sv: haha, det gillar vi ^^

2012-04-06 @ 20:59:18
URL: http://emstylee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0