Dagens diss

Alltså, jag måste verkligen dissa en sak.
-
Folk som skriver ut om sitt privat/personliga/förhållande på facebook helt öppet, eller ah om man säger så.
Okej om man typ gjorde det för 2 år sen, men nu? När dom dessutom byter kille hela tiden.
-
" Åh, varför gjorde jag såhär? :(
Åh, förlåt för allt som hänt, blalblblbalblablaa, jag älskar dig förlååååt! <3<3<3
Åh, snälla bästis, det var inte meningen, förlåt. <3<3 "
-
O.s.v, ni fattar. Seriöst, ingen bryr sig ändå.
Vet att jag låter bitch, haha men det är sant. Ärligt så tycker jag det bara är störande, är det inte sånt man har sina kompisar att snacka om och inte ute på facebook?
Okej om man skriver, jag älskar dig och sånt, men alltså att skriva om sånt bara.. blää. Speciellt när man är typ 10 år, och skriver om hur äkta kärlek det är och efter några dagar tar det slut?
Nej, haha men alltså, det är vad JAG tycker.




Hhahaha, random google bild.

//Sofie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0