Hooome

Hallooojs igen alla förhoppningsvis glada människor!
-
Nu är jag hemma efter lägret, wiho.
Nej, så hemskt var det inte! ;) Har faktiskt haft kul, vi har absolut inte gjort något vi inte får, aboslut inte, snälla flickor... ;) ( det slutade att en annan konfirmandgrupp kastade pizzasallad på vårat fönster, HAHA )
Jaja, men det har varit ganska okej. Är dock hur trött som helst, och mår inte bra! Huvudvärk, trött och allt är så jobbigt, haha! Dessutom har jag tandläkaren imorgon, dööö på det !!
Jaja, nu vet ni att vi lever iallafall!
Måste dra och fixa allting, men vi hörs när jag har ork och tid till att blogga!
Vi hörs senare!





Och jag kan säga att jag messat ungefär 1000 sms sen i Fredags, jag har ju en knappmobil så har asont i mina tummar, seriöst! Haha uuusch, aldrig mer.
Bild på samma mobil som jag har, fast min är typ sådär 30 gånger så mer sliten!

//Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0