Lois Lane

Haha, som ni vet så ska ju Lodis föla om en månad,  ungefär.
Jag kan säga att det är sjukt spännande, har alltid velat ha en fölis. Den ska bli helt övertam, ligga och sova i mitt knä o.s.v. (A)
-
Vi har typ kommit på 10000 hästnamn.
Men ett gulligt namn som Mamma kom på, om det är en hingst, var Shaggy!
Haha, jag dör! Jag älskar det, så himla gulligt. Det tycker jag, om det blir en hingst.
Ett sto vet jag faktiskt inte, hehe.
Men vi kommer ju inte ha kvar det ( :'( ), men h*n ska absolut inte säljas snabbt. H*n ska komma till ett helt underbart hem, och inte bli en sån shettis som bara står i hagen, och sedan säljs runt hela tiden.
Tror iallafall att det kommer bli as fint, pappan är assnygg, och Lodis världens sötaste!

`
Bild på pappan, Napoleon som han heter. Haha, jag vet att han inte är så vidare snygg på denna bilden, men det var den enda jag hittade, ni ser ju färgen iallafall. Han är assnygg annars! :)






//Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0