Make your move

Hallojs!
-
Dagen var helt okej! Gick ganska så snabbt, faktiskt! Otroligt bra för att vara Torsdag iallafall. ;)
Var iallafall i stallet och tog in hästarna innan, borstade och lite så. Kommer sakna mina 3 små hästar. :(
Men kommer förhoppninsvis att rida på Söndag!
Iallafall så är det Fredag imorgon, OCH JAG SLUTAR 12.05 !!
Otroligt skönt! Bara att jag har typ sådär ingen skjuts hem så måste vara kvar så länge som jag brukar ändå.. -.-' Haha.
Åker ju till konfan runt 3, så hinner inte vara hemma så länge!
Men jag har iallafall fixat några tidsinställda som kommer komma upp, så det inte är helt dött här. :)
Nu ska jag plugga då vi har NO-prov imorgon, vi ses!



Miiina små ponyhestar ;)

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0