Money, money, money

Haha, jag vet inte om jag sagt det, men jag ska jobba en del nu framöver.
Jag vet inte om det blev att jag skulle jobba på HC eller inte, men har lite andra jobb ( xd ).
-
Dels så ska jag först och främst spara ihop till en data, sedan en systemkamera och/eller en Iphone. En Iphone mest bara för att, en system kamera vill jag verkligen ha och behöver en. Isåfall vill jag ha en som Martina har, den är grym! Inte en sån dålig så det blir suddiga bilder i ridhuset o.s.v ;)

Och har jag lite pengar över ska jag köpa saker till hästapollarna!


Bild i repris, men kameran ser ut så iallafall, hehehe

//Sofie


Kommentarer
Postat av: Anonym

fyfaaan, vad du är snyggggg <3

2012-04-13 @ 21:59:32
URL: http://filluxx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0