People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

-
-
-
Häähää, ska byta rum och få brorsans rum då det är större och han flyttar ut.
Vet inte ännu vilken färg jag ska ha, men vill skriva något citat på väggarna, men vet inte riktigt.
Om någon vet något bra så får ni gärna säga, hehe. ;)
Men jag ska iallafall ha kvar min överheta affisch på Taylor Lautner, hehe. ;)

BARA SÅ ATT ALLA VET SÅDÄR, haha. 
Och börja sätta upp hagen till hästarna ska vi börja göra nu också, woooolla.



Hähä

//Sofie


Kommentarer
Postat av: Hilda! :D

En sak jag tycker är fint är "Om en stjärna skulle tändas varje gång jag tänker på dej skulle natten var lika ljus som dagen"



Det är min favorit! Men sen finns det massa andra som är bra! Hoppas det blir fint! :D

2012-04-25 @ 20:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0