Ridtur

Det blev ridtur, hela familjen utom Robin var med.
Jag red på Prince, och han var underbar! :') Jag red med bett för första gången på flera månader, rakt bett, och barbacka.
Iallafall så testade jag att jobba med honom lite, han var så underbar! Lyssnade mycket, och visst det var ganska mycket böj på nacken ( han orkar inte bära upp sig, så han slipper gärna undan ) men det stör inte mig ett dugg! Har inte jobbat honom ordentligt, eller ridit i paddock på över 4-5 månader, så jag kräver absolut ingenting! Min häst är en liten skogsmulle och han älskar skogen, därav så rider jag honom gärna i skogen för jag vill att han ska vara lycklig!
Men tror ändå det är dags att komma igång nu, är så himla otroligt nöjd över honom! Han var så mysig också.
Älskade, älskade, älskade häst!


Liten bild från dagen, det kommer fler sen men nu måste jag städa, plugga och packa, vi hörs!

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0