Sorry for party rocking

Hallojs!
-
Dagen var typ sådär riktigt awesome för att vara en Torsdag!! :D Alla lektioner var faktiskt (y), typ.
När jag kom hem kääkade jag, sen så drog jag till stallet och firade 1-årsdag med Prince, hehehe. ;)
Nej men jag tog in dem och så, borstade och myste. Tog ut Lodis så hon fick äta lite grönt gräs utanför hagen, det uppskattade hon, haha! Vräkte i sig. ;) Curiosa var också duktig, hovarna är inget problem!
Men fan blir nästan rädd, när jag kommer kommer alla hästarna ( :'D ) men dom är översociala, haha kan inte vara ifred med en häst för då kommer alla.. Kul att dem tycker om mig , men hallå lite privat vill man väl ha ? ;) hahaha
Nu sitter jag bara här och chillar, imorgon så blir det asdålig uppdatering antar jag.
Dels så ska jag antagligen till Hillerstorp, sen så innan det så har jag stallet och sen måste jag hämta hö. Just den delen med att hämta hö suger! :)
Jaja, vi höörs! :)


Mina bääbisar!

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0