Dagens avramling av en cowgirl

Efter jobbet när hästarna skulle in i hagen så bestämde sig jag, Pernilla och Emilie att vi skulle rida.
 
Jag älskar ju självklart lilla Bob, han är en shettis och jag är egentligen förstor för honom men så stor är jag inte, så red honom en liten bit bara. 
Först går det bra, pigg och glad. Sen börjar vi trava lite för skojs skull, han tar fel väg, travar fortfare och faller in i galopp, jag kan varken sakta av eller sväng. I typ 5 sekunder kändes allt skitbra, tills han svänger av vid gräset, börjar bocka lite smått, kommer i full galopp mot en grill som jag trodde han skulle hoppa över så jag ställer mig lite upp ( red barbacka ), han springer jämte, tar ner huvudet och jag trillar rakt framför honom på huvudet och han hoppar över.
 
Han var gllaaaaaaad över att springa kan jag ju säga, haha!
Har lite ont i huvudet bara, red ju med hatt, hahaha lilla älskade bob!!
 
Ett gott skratt fick vi iallafall, hahahah!
Och ALLA trillar av Bob sa Pernilla, så nu är jag en i klubben ;) yeey!!
 
Så jävla söt, ååhå vad jag tycker om honom :)
 
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0