Klass 9C

Så, imorgon är den sista dagen innan jag börjar skolan igen.
 
Börjar 9:an, det är helt sjukt. Kommer ihåg när jag började 7:an och tänkte "vilket helvete", men nu inser jag att jag faktiskt lär sakna dem allra flesta.
Jag har ingen aning om vad jag vill bli, gå på för gymnasium eller någonting. Vill inte tänka på det heller, växa upp eller någonting. 
Denna sommaren blev kanske inte som jag tänkt mig men i slutändan så blev den bra. Finns så mycket jag vill säga men ändå ingenting.
 
Men vi får se, jag intalar mig själv att jag ska bättra mig och allting när skolan börjar, att det blir enklare, men vi får se.
 
2 bilder på min klass!
 
Imorgon är det jkpg med Fanny!
 
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0