Lala rubrik

Hallooooojs!
 
Vet att det har varit ett tag sen jag uppdaterade, men har helt enkelt inte orkat. Blogg.se appen cpar på iphonen såå.
Jag vet inte om jag berättade det men var hos Pernilla häromdagen med Emilie och Kimman och kollade på film, the unborn. Sedan sov jag över hos Kimman osv.
Dagen därefter så cyklade jag och Fanny somsagt till hillerstorp och träffade killarna och lite folk vi inte träffat på länge. Gooosch vad jag har saknat dom!! Alltid lika kul. :)
Idag jobbade jag några timmar, väldigt chill var det faktiskt så!
Nu ska jag sätta mig och nörda framför någon serie, puss!
 
gammal bild på min klass som jag förövrigt återförenas med på tisdag. Haha, insåg just nu att jag ser jävligt liten ut. :(
 
 
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0