Born this way

Hallojs!
 
Vilken awesome dag alltså. Har inte ens gått utanför dörren, bara luggit i sängen och framför soffan, i min pyjamas. Eller ah, pappas stora tröja. ;)
Älskar mitt liv verkligen, så händelsefullt! Haha, nej men har kollat på lite filmer med syrran och någon Ulrik Munter big in japan dokumäntar. Såå sjukt snygg är han!
Aja, sitter förövrigt här med ont i huvudet, ska väl kolla på någon film, haha! Pappa fick för sig att åka till Branäs imorgon med, haha vet inte om jag orkar hänga med? Inte för att jag har något att göra här hemma, haha men ändå. Får la se hur det blir!
 
 ( omfg, har tagit bort typ 400 haha, jag måste sluta säga det!! ) 
 
hur snygg?
 
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0