If it weren’t for bad times, you wouldn’t know the good times.

Hallojs!
 
Woooah, förstår inte hur jag kan sova så mycket som jag gör, haha!
Men har bara chillat idag. Myst lite med lillasyrran, och kollat på Taken. ASBRA var den!!  Taken 2 har ju kommit ut nu med, så det är nice. ;)
Jaja, vet inte vad som händer idag, Philip kanske kommer senare iallafall. 
Ska kolla på någon mer sådär awesome film nu, haha men det är ändå lite drygt för de flesta bra har jag redan sett, haha, har sett typ hälten av alla filmer som finns känns det som. 
Aja , vii höörs, pusspuss
 
 
//Sofie
 
 

Kommentarer
Postat av: Elizabeeeth

Taken är skit bra! Den andra är väl sådär tycker jag :D

2012-12-25 @ 15:53:06
URL: http://elizabethsandramaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0