If you don't want your heart to be easily broken, don't let your heart be easily taken.

 
 
Hallojs!
 
Sorry för uppdateringen, men pallar verkligen inte uppdatera.
Har kommit in i en - jagsoverhelatiden - period. Somnade igår med, liksom, jag tänker, bara vila, sen 2 timmar efter så vaknar jag upp helt död. För tillfället kämpar jag för att hålla mig vaken.
 
Anyway, har inte så mycket att säga om skolan, lektion med ettorna (jag älskar snygga lärare, syftar på 2 då, som vi dock inte har, tyvärr..), fika, film, damp med mina tjejer och fått mycket ögongodis idag helt enkelt. Love.
Jag ska försöka sova tidigt, imorgon är det jullov, hur jävla sjukt är inte det? Terminen har gått så sjukt fort. Åh, vill inte sluta 9:aaaaan! Fanny och Jonathan kommer iallafall på kvällen så ska vi mysa! Eller ja, dom myser, jag sitter forever alone med min mat. För maten och jag har ett kärt förhållande. Jag älskar mat.
Nu orkar jag inte skriva mer, lite bilder från dagen, puuuusssss
 
 
hur grym? yeaah

 
//Sofie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0