igår

oj, det var ett tag sen! men jag har haft fullt upp med julshowen, eftersom jag har stannat kvar efter skolan, men jag har försökt mobilblogga, men det är något konstigt med att lägga upp bilder så jag får se om jag kan fixa det, men julshowen är över nu! (jag lägger upp bilderna från det imorgon!) 
 
men igår var jag ju som Sofie sa hos henne med Jonathan och Boberg. och såklart tittade vi på skräckfilm...hatar sofie ibland ♥ men senare ikväll ska jag titta på när Jonathan spelar någon julshow med brassbandet........
 
bilder sen igår:
 
 
 
 
 
-Fanny

Kommentarer
Postat av: emma.

åh! ni e så söta ihop fanny :)

2012-12-22 @ 18:48:03
URL: http://emmalottaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0