Let him go

Hallojs!
 
Skoldagen var helt okej, haha, asså..
Boberg kom där och körde moppebilen och sladdade, och jag cyklade på snön och skjutsade Fanny, så tänkte jag bara, äsch nu ska vi stayla lite och sladda också.. Så bara wrom så gled cykeln så vi cyklade omkull, haha asså slog i knäet så gick det hål i byxorna, vem lyckas liksom? vi fick ett gott skratt iallafafall ;)
Aja, idag är det chill, bara myst lite med snokis och ska tvinga upp min katt hit nu, hatar snön, och min lillebror typ är värsta ninja och sparkas och håller på. Nu ska jag kolla någon bra film,  pusshej
 
stackars lilla knä.. kommer göra as ont när jag duschar, fuck..  Åh, min systemkamera är sönder med, vet inte vad som hände för har inte tappat den eller något.. Jag som tycker om att fota på vintern. DÖ
 
 
 
 
//Sofie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0