To be with you

Tjaaa!
 
Drog ju till Jönköping med Fanny och hennes föräldrar idag! Låg i sängen till typ halv elva, så bara, vi åker om 30 minuter.. Utan frukost och skyndade mig som fan, haha! Ashungrig var jag först, men sen åt jag ingenting där för tillslut kändes det ingenting, haha.
   Kom hem typ halv fem, men kan säga att aldrig går jag utan mat så läng igen, har luggit och dött nu typ. Fick inte hem så mycket, lite smycken och hårfärg bara. Fanns typ inget i min storlek kvar, haha och det fina var slut!
Fanny, Jonathan och Boberg kommer kanske ikväll, får se.
Får försöka tvinga med föräldrarna till Värnamo imon, måste ha raketer och det kanske finns något snyggt kvar där!
Jaja, pusshej :*
 
Fanny och jonathan, bjuder på en bild på dom för dom är världens sötaste tillsammans. japp.
 
Åh, brunett here i come..
Har ju varit brunett mest, men färgade ju håret blont för ett tag sen och känt att de passar, men nytt år, det är ju bara att färga om det igen om det inte blir bra!!
 
 
//Sofie

Kommentarer
Postat av: Amanda

Åhhh, gud vad söta och fina Fanny och Jonathan är tillsammans!!!!

2012-12-29 @ 14:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0