Your hate is what gave me the strength.

Halloojs!
 
Åh, mitt liv rasade samman på 0.3 sekunder idag. Men efter timmar nu så är det bra igen, haha. ;)
Har inte gjort så mycket idag, städat, packat, flyttat. Fixat mina naglar med tills imorgon, ohyeah! Haha, har ju slutat bita på dom så nu är dom snyggaaa!
Imorgon är det ju nyår, och den ska spenderas med världens bästa vänner! :) 
Annars har jag inte så mycket att säga, har saknat min lilla orm och min lilla Kiwi!
Bestämde att hänga med till Branäs i veckan med i några dagar. Vill lära mig åka snowboard ju! Haha.
puuussss
 
Åh, mörkbrunsvart hårig tjej.. haha ångrar de fett myycket. 
o.O haha söt. 
hahahahaha, hur dryg får man va?!?!
 
//Sofie
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0