Fuck the world.

-
-
Detta är det vettigaste och bästa jag hört någon säga i hela mitt liv. Troligen det bästa någon har sagt i hela historian.
Jag vet vad ni tänker, orkar inte titta. Men tro mig, ni ångrar er inte.
Jag säger ärligt, jag är varken vegetarian eller vegan. Jag äter kött.
Denna filmen fick mig att bli äcklad av mig själv. Av de flesta människor.
Fyfan, har inte ens ord. Det finns så himla mycket jag vill säga, men jag kan inte för jag har inte de orden.
Hur kan man?
Hur kan man misshandla och göra sånt mot ett djur? Ett starckars hjälplöst djur, som kan känna, tycka och tänka!
Och hur kan vi bidra till det?
-
Denna videon fick mig verkligen att tänka, även om jag tänkt på det innan så är det inte samma sak nu.
Visst, det är inte riktigt samma sak i Sverige ( hoppas jag ta mig fan, borde inte vara så någonstans ) men det är ju inte bara så att vi äter kött från Sverige heller.
-
Nej, fyfan världen är så grym.
-
//Sofie

Kommentarer
Postat av: emma.

ÅH, va glad jag blir att du tittade OCH delade med dig!!!!! så himla bra är du sofie! (L)



Visst är det en fantastisk video!!!

helt sjukt klockrent alltihop och sant.

2012-02-01 @ 22:02:00
URL: http://emmalottaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0