God damn you're beautiful

Hallojs!
-
Ridpasset med Prince gick skitbra. En liten stegring i början, men det var bara smacka på lite sen gick han igen. :'D Sen så var han lite rädd för en motorsågs-gubbe med motorsåg, där ville han inte gå riktigt så någon stegring men sen var det lugnt. Han var nästan lite småseg idag, och gosig! Herregud, undra vad det är som har hänt med honom? ;) Hehe, nej jag älskar verkligen min häst!
Sen så tog jag med typ alla Prince's och Lodis grejer hem, har fullt upp imorgon eftersom att jag ska putsa och rengöra och ah.. Kul.
Nu så ska jag kolla på Two Brothers, sen O.C, kanske lite OTH också. Hoppas att Two Brothers är bra, annars är det tråkigt. Haha ?
Anyway, slänger upp Hiss & Diss eller något om en stund!



//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0