Hissar & Dissar !


-
-
* Väädret!
Ååååh, helt vår är det väl inte än men vi säger så. Snön är typ helt borta. ÄLSKA!
-
-
* Att jag har flyttat hästarna!
Nu är det hur nära som helst och allt blir så mycket enklare och roligare.  Typ att släppa ut dem måste man inte cykla 2-3 km utan man behöver bara gååå en liten bit :D
-
-
* Serier!
Liksom, gillar man dem så brukar det ju vara några mer serier. Dock är det sorgligt när dem tar slut, men ändå. Typ kolla OTH, jag älskar verkligen det och det är hur bra som helst, det är många serier och man kan kolla dem om och om igen för man blir aldrig trött på det! :D
-
-
* Göteborg Horse Show!
Tröttnar man på just själva showen är det bara att gå till den awesome mässan. :D
-
* Syslöjd!
Vet inte ens varför jag valde det. DET SUGER STENHÅRT. -.-'
-
-
* Melodifestivalen!
Inte min stil längre. Det är typ bara finalen och sen när alla andra länder är med som är lite rolig.
-
-
* Att efter Breaking Dawn part 2 har gått sen är det slut på Twilight-filmerna.
ÅÅÅÅÅ, kommer dö ju. :'( Måste kolla igenom alla filmerna snart..
-
-
-
* Att vi har prao vecka 11.
Kommer döööö. Ska praoa på kp skolan, omg..
-
-
//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0