I Adore You

Halloojs!
-
Dagen har varit helt okej. Vaknade strax över 11, fick dock inte lika mycket sömn som jag ville för jag la mig ganska sent igår, men men. ;) Blev glad för solen bara strålade, wiie! Stallet direkt och sen en lång ridtur på Prince. Vet inte riktigt hur lång tid det tog men 1-2 timmar skulle jag tro.
Var nyss och tog in mina hästar, det gick utmärkt! Borstade och myste med dem. :)
Nu så sitter jag här vid min älskade data och myser med syster. Ska kolla på världens bästa serier ikväll också, One Tree Hill och Wildfire! Loooove.
Imorgon ska jag släppa ut hästarna, känns faktiskt inte så farligt eftersom att jag har så nära nu. Men vi hörs! :)



//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0