I will always love you.

Vissa hästar är bara bättre än andra, that's it.
Efter en stunds tvekan om jag skulle rida eller inte ( ganska sent så kände mig en aning stressad ) så beslutade jag mig för att rida en liten sväng iallafall.
Det gick hur bra som helst, han bara gick på och vi red en runda som vi inte ridit förut, om det räknas baklänges, haha. ;)
Iallafall så tänkte jag bara vända igen, men han var så himla pigg och glad och ville vara ute mer, så det slutade med att vi red en längre runda. Han gick på som ingenting, han stack nästan för mig lite också, gulligt. Nej, går inte förklara med ord, min häst är så underbar. Satt bara där och log för mig själv.
Jag älskar min häst. :')


Världens finaste. Vad skulle jag gjort utan dig?

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0