Just say fuck you and smile.

Känslan när man hittar bilder man letat efter i en evighet!
-
Ni måste bara få se en videoblogg vi gjorde när vi hade blogg tillsammans, hahaha!



Det var inte alla dock, men ändå. Men men, hittade de på mig och Laura, ni får några här!


Laura och Minnie :

Jag och Minnie:
Det var definitivt en av de roligaste hästarna jag ridit. :)

Laura och Honey:


De är så fina! <3


Btw..
Tack Laura för att jag fått rida Minnie när vi har varit, du anar inte hur mycket det betyder!
Och för att du är en sån otroligt bra vän, för att du alltid finns där och för att du bara är så otroligt bäst!
Vi måste träffas snart!
Älskar dig bästavän!

//Sofie

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Tack så mycket :D

2012-02-09 @ 21:54:15
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/
Postat av: Laura

Älskar dig mer! <3

2012-02-09 @ 22:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0