Let me be your hero

Hallojs!
-
Kollar på Breaking Dawn part 1. Har sett den innan men den är såååå himla bra! Edward, Jacob, Seth, alla gulliga och snygga killar, hehe. Älskar verkligen den filmen! Edward är så himla snygg, eller ja Jacob och alla andra också, hehe.
Anyway, har drogat O.C idag, och sen kollat på lite filmer och sen putsat all Prince's utrustning. Förutom sadlarna, haha.. Det får jag väl göra lite snabbt imorgon eller något. Är oändligt sugen på cola, glass, godis och listan är lång. Blä.
Imorgon flyttar vi hästarna också.
Eftersom att vi varit däruppe förr, kommer rida på samma ridvägar och sånt så hoppas jag att det inte blir någon större grej. Vill verkligen att det ska vara som det är nu mellan mig och Prince! :) Lovar att ta med mig kameran och knäppa lite bilder om jag kommer ihåg det.
Så vi hörs ! :)



Mina finisar. <3

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0