NattiNatti

Nuuuuuuu ska jag dejta min underbara säng! :'D
Har varit sjukt trött nu, det är ny vecka imorgon och man taggar ju verkligen, host.
Nej, tror det kommer bli ganska lamt i skolan i alla fall, men här är min vecka iaf;
-
Måndag: Rida ut.
Tisdag: Ha konfan i Bredaryd.
Onsdag: Rida ut.
Torsdag: Rida ut, plugga ._.
Fredag: Rida ut, Hp
Lördag: Växjö hela dagen med konfan.. ._.
Söndag: Rida, förhoppningsvis paddocken.
-
Oj oj oj, mycket ridning här ja.. Men får se, kanske skippar någon gång, det beror på hur mycket plugg jag har och sen på vädret. ;)
Men ska försöka rida i paddocken, har inte ridit varken i ridhus/paddock sen 20 november .. Jäääävlar vilka skogsmullar jag och Prince är, haha..
Så det får bli ett ordentligt ridpass, har ingen aning hur han kommer vara då vi mest flummat runt i skogen ganska så oseriöst, men får försöka skärpa till mig!
Ska även rida för Annie inom kort och det lär göra susen för både mig och Prince. Jag vet att det kommer hjälpa väldigt mycket, så någon träning då och då nu i en tid så hoppas jag att vi är tillbaka till den där välridna hästen han var innan, hahaha.. Okej, innan gick han typ bara paddock, nu går han aldrig paddock. Men det är för att han gillar skogen mer! Sen så kommer Laura ( min älskade saknade bästavän ) förhoppningsvis snart ner till mig, och då lär väl vi rida en hel del, och är det någon som kan få min häst att gå snyggt är det Laura!
Men det gör inget, jag älskar min lilla galna häst lika mycket oavsett ! :'D


Laura och Prince




Jag älskar dig min lilla häst! <3

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0