Sanningar om mig själv

* Jag hatar att lägga upp bilder på mig själv, haha. ( När jag är själv, oftast xd )
Om ni inte tänkt på det / märkt det, så lägger jag aldrig heller ut det typ, haha.
-
-
* Jag dömer personer väldigt lätt.
Vilket kanske inte alltid är det bästa..
-
-
* Jag kollar ALLTID in i fönster och så om jag rider på Prince, för att se hur det ser ut ! :D
Spegelbilden då alltså, haha..
-
-
* Jag har bara ridit i ridhus typ 2 gånger. Hehe, rider annars bara i paddock. ;)
-
-
* Jag är en ganska stark människa.
Liksom, jag har varit med om ganska mycket, jag ler även när det gör ont. Visar mig aldrig svag, ledsen eller så. Dels för att jag inte är det så ofta och så längre. Min fina Laura som även alltid finns där och pushar ( stavning ) och stöttar mig, får mig även att kämpa. Liksom, visst ibland kan jag väl vara "svag", ledsen och så men jag visar det aldrig. När jag ser min underbara häst så går allt över. Han är helt enkelt min livsglöd. Jag har även riktigt fina vänner!
-
-
* Jag säger alltid ; Liksom, typ, ba och sånt hela tiden, haha..
Det brukar jag få höra ganska ofta när jag pratar!
-
-
* Min käft håller aldrig käften! :D
Jag pratar exakt HELA TIDEN, när jag är med de personer jag verkligen trivs med och känner mig "trygg". Seriöst, man kan sitta typ några stycken ( typ på konfan ) och jag pratar ungefär 9/10 av den tiden, jag och Fanny mest. ;) Nog att jag också få mina dampfall och gör lite random saker, haha.. Det är sällan jag blir blyg eller inte pratar så mycket, men det händer ibland. ;)
( Tro mig, bara typ Fanny och dem som går på konfan vet hur jag verkligen är när jag är "sån". Annars brukar jag faktiskt bara vara lugn. :D )
Tro mig, många av er hade blivit förvånade om ni sett mig så, typ skrattat ihjäl eller något ^_^
-

En bild på våra härliga konfa grupp, haha! :D



Dem galnaste på konfan, ehehe :D

//Sofie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0