Smile

Hallojs!
-
Uhu, vilken dag.
Började med att släppa ut hästarna, det gick superbra. Sen gick jag hem och la mig, sov i någon timme och sen kom pappa upp och väckte mig och så började vi bråka om att jag skulle gå till kyrkan.. Omg, bara för att vi har konfa måte vi testa på att vara kyrkvärd. Jag hade planen att inte säga någonting om det till mina föräldrar men självklart så visste dem det så den planen gick inte.
Steg upp illförbannad och gick till kyrkan. Typ 1 ½ timme helt forever alone med några jag inte ens känner och som dessutom var vuxna. Omg, trodde jag skulle dö.
Nu har jag städat och packat, och ska kolla på One Tree Hill och Wildfire ! :D Äälska!
Men slänger upp inlägg sen, vi hörs!


Bara för det får ni 2 bilder sen när jag var i Funäsdalen, cool tjej som åker snöskoter alltså. ;)

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0