Somebody that I used to know

Hallojs!
-
Kom hem för någon timme sen från stallet. Jag red ju med Annzie, red Prince barbacka en sväng. Aww, han var jätteduktig. Hihi, aww vad jag älskar min häst. Lilla poonken.
Jaja, nu håller jag på att fixa mig inför ikväll, packa och så.
Förresten.. såg ju Bring it on - fight to the finish, igår. SE den, omgomgomg sååååååå himla snygg kille det var där. Seröst, dreglade!!!
Anyway, ikväll blir det ju sova över med brudarna! Vi ska antagligen åka skridskor, tjocka oss och kolla på film. Det blir fett nice! :)
Men uppdaterar senare, vi hörs ! :)


Världens finaste.
Jag lovar, det blir nya bilder snart!

//Sofie

Kommentarer
Postat av: Semlan-Foto

Nu kör jag igång frågestund på bloggen där du har chansen att fråga mig vad du vill :D



http://semlanofc.blogg.se/2012/february/fragestund.html#comment



ursäkta om du inte gillar sånna hära kommentarer

2012-02-16 @ 16:36:48
URL: http://semlanofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0