Sportlovsveckan

Denna lovveckan har nog varit en av dem lyckade faktiskt! Gjort massa vetiga saker och inte bara slöat. Skönt! Brukar alltid tänka ''varför gjorde jag inte det här när jag var ledig?''. Men nu är jag nöjd!



Måndag: Sofie fotade när jag red.

Tisdag: Red Sunny, åkte skridskor med Adam, Anton, Macke, Elias & Johan och sprang.

Onsdag: Red i ridhuset, åkte skridskor med Macke, Anton, Sofie & Kimman och sprang.

Torsdag: Fick fotvård av mamma i Gnosjö samt några andra ärenden, vilodag för Sunny, och sov över med Sofie & Kimman + åkte skridskor med dem och Adam.

Fredag: Red Sunny.

Lördag: Släppte ut hästarna, fotade Kimman när hon red och red Sunny.

Söndag: Rensade ut hela rummet, red Sunny och tränade.




Ändå haft lite och göra i veckan! Skulle självklart inte tacka nej till en till veckas ledighet, men ändå rätt skönt och träffa alla kompisar igen! :)




-Fanny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0