The days I can't see your eyes, I don't even want to open mine.

Åh, min lilla ponke är så underbar! :')
Det gick as bra idag också. Dock vände han om en gång när jag skulle ta in honom, men det gör ingenting haha. Jaja, sen när jag väl hoppat upp så var han lite halvstirrig, men höll honom sysselsatt hela tiden, ställde honom o.s.v.
Inget bråk alls idag heller, ingen stegring och allt gick awesome! Dock blev han liiiiite pigg för vi har inte ridit den rundan på ett tag. När jag ville hålla lugn trav så tyckte inte Prince det, han bara stack lite grann, men han tog galopp iallafall, alltid någon postitivt! Så ja pigg och glad!
Dock så liksom, gick han omkull utan att gå omkull. Det var i en liten mindre nerförsbacke och Prince var lite för pigg så han halkade till eller något och gick ner på knä men ställde sig upp direkt. Ingen skada skedd iallafall, tur för jag blev hur rädd som helst. :( xd
Jag har världens bästa häst! :'D

-
Och ja, det blev inget ridhus för våran del idag. Tycker att det är för långt för att rida dit. :)



Lite pics från dagen, och ja han har fått så lång man! :)

//Sofie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0