Tusen gånger starkare

Hallojs!
-
Uhum, vaknade upp med migrän idag. Eller, jag vet ärligt talat inte om det är migrän, men jag tror det ? xd Får typ sådär as ont i huvudet, som att det väger flera ton, inte som vanlig huvudvärk. Hade faktiskt en period för typ något år sen när jag jämt och ständigt hade huvudvärk, men då sa dem typ att det kan vara för beroendet av cola, när jag inte fick det? Haha, jaja, stannade därmed hemma idag, men hoppas jag är bättre imorgon, är redan lite bättre nu så.
Imorgon är det  Torsdag, och Torsdagar sucks, men det är bättre än att sitta hemma såhär iallafall. ( Trodde aldrig att jag skulle säga det? )
Jaja, Mamma rider antagligen Prince idag, hoppas det iallafall! Ska väl kolla lite film sen också, typ Transformers ( för 10:ende gången ), Tusen gånger starkare och Jag saknar dig!
Men uppdaterar lite senare om jag orkar. Vi hörs ! :)


Haha, aww ni får en bild på Bumblebee från Transformers, så gullig. haha


//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0