U smile, I smile

Ridturen var så underbar, det har inte gått såhär bra på evigheter!
Det började super, han gick från hagen och in i stallet utan att bråka det minsta, tror han har kommit över sin lilla period med att -jagvillintegåinistallet-. Haha.
Jaja, väl när jag väl kom upp på ryggen var han .. UNDERBAR!!
Han bråkade inte MINSTA LILLA på hela ridturen, inte en enda stegring eller någonting! Vi träffade även på Fanny & Sunny och så galopperade vi en sväng. 3 galoppfattningar på 1 sträcka, ojojoj ! Han stack dock lite sista gången och det gick fort, men är fortfarande lika glad!
Sen gick allt som perfekt, åh, hoppas verkligen han har kommit över sina bråk nu, haha. Skulle inte ha något emot att han bråkar då och då, men varje gång blir lite jobbigt i längden.
Åh, log hela tiden. Jag älskar verkligen min häst! <3
-
Förresten så var det en liten dagis flicka, ( vi red förbi dagiset ) hon ville inte gå in, sen såg hon mig och Prince och hon bara; Heeej hästen! ( med en sån där övergullig bebisbrytning. ) Dog, så gulligt.




Världens finaste häst har jag ! :')

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0