Must Be Dreamin'

Hallojs, igen!
-
Hade helt glömt bort att vi hade plugg tills imorgon! Så nu sitter jag och pluggar på Tyska och Engelska, skitkul..
Nog om det så tro fan att jag ska till tandläkaren imorgon, och kolla på min tandställning - som jag inte använt så den passar inte!
Får panik ju, tandläkarna kommer få damp, jag får säkert räls och sen är det kört för min del. Tåget kommer, hehe.. Skojar bara.
Anyway, idag har jag gjort "massor." Sängen har varit min bästavän idag också, uhum. Har kollat på Tusen gånger starkare, Jag saknar dig och Farsan.
Satt typ och lipade på Jag saknar dig, den var lite mysko film men bra! Farsan satt jag typ och dog på, haha så himla skön är den! :D Typ en av de få komedi filmer jag gillar.
Jaja, back to plugget! Jag orkar inte.
Vi hörs.



Sööt Prince. Mamma red ut lite med honom idag så han fick komma ut och röra på sig. Nu vet ni. ;) Haha

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0