Where's the truth when i need it ?

Hallojs!
-
När jag precis skulle gå ut genom dörren och cykla till stallet och rida, så messade Fanny och frågade om jag ville följa med och fota.
Sagt och gjort, cyklade snabbt ner till stallet och gav hästarna mat, red inte eftersom att jag fotade Fanny och Sunny. Superduktiga som vanligt!
Lyssnade precis på Ulrik Munther - Soldiers , as bra ju. Han förtjänade verkligen att gå till final, hoppas han vinner där också! Han är både snygg och sjunger bra ju.
Jaja, nog om det! Ikväll så ska jag se The Three Musketeers, Breaking dawn part 1 ( igen ) och lite så. Med cola och cornflakeskakor som jag bakade nyss, uhum! :D
Vi hörs senare! :D



Lite bilder genom dagen, bilderna på Fanny och Sunny kommer senare tror jag väl. :)


//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0