You can't back down

Hallojs!
-
Vaknade upp runt 11 idag, hade helt glömt att det var Alla hjärtans-dag, haha men kom på det när jag hade fått sånna sms, haha.
Jaja, som sagt gick ju ridturen med Prince asbra. Tog även ut Lodis efter, det gick superbra det också! Aww, så gullig är hon ju. Sen gick jag ut med min kanin, gjorde fruktsallad o.s.v.
Jaja, vi har iallafall ätit lite gott idag. Asså seriöst, har världens pinsammaste och knäppaste familj ever.. Haha..
Sitter nu med min lillebror, haha han är så gullig!
-
Linus: Sofie, varför har inte du en pojkvän?
Sofie: Jag vill inte, vadådå?
Linus: Ska du inte skaffa en?
Sofie: Nej, varför tycker du det?
Linus: Alla tjejer har ju typ det...
-
Men vi hörs senare, ska kolla Van helsing och Happy feet, hehe.
Film every daay!


2 pics från idag!

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0