Just so you know

Hallojs!
-
Hemma igen efter att ha sovit över hos Kimman! Ehe, vi åkte skridskor och lite sånt, Fanny var ju med också. Vi somnade typ halv tre och jag dör för jag har vaknat oavbrutet. - Eftersom att Deci ( En chihuahua som Kimman passar ) har sovit jämte mig !!! :''D Iiih jag dör, så himla söt. Kärlek vid första ögonkastet, typ. Hihi, så mysig är hon. Har luggit och tagit all plats i hela sängen typ, fast jämte mig då hehe. Saknar henne redan, buhu. :( ;)
Jaja, nu är jag hur trött som helst, men ska ner till stallet om någon timme tror jag väl.
Men vi hörs senare, lovar att det blir lite "roligare" inlägg.
-
Och jag kan fortfarande inte sluta tänka på den snygga killen i Bring it on - Fight to the Finish. Dör, så himla snygg är han ju. :D

Ni kan lika väl kolla denna, och ja han är ju med då ganska ofta. Killen med brunt hår, alltså för er som är allmänt efterblivna eller något. Ja, ni märker vem som är typ sådär assnygg så man dör.

//Sofie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0